dagen:)

hej,

idag så har jag varit på skolan som vanligt, sen då sista timmen så hade vi slöjd:D I o Fia(L) SLÖJD:D
vi gjorde en gubbe ni får se om jag kan lägga in bilder snart:( det funkar inte:(

sen då skulle vi göra klar den dära gubben innan vi åkte hem hade Fia o jag bestämt oss för:)
men såklart så han man inte klar tills man ska sluta:P så vi stannade kvar xD men nu för typ en halvtimme sedan kom jag hem:D den vart as snygg på sitt eget sätt:P

ikväll så ska man till skolan igen:/ men inte för att jobba utan för att presentera media för din komande 7or(och även min brosssssa!) men det går nog bra:D

men nu ska jag nog gå ner och läsa elr nått, hörs ikväll elr imårn:)

imårn går vi till kl 15.20!(N)


jag är på sida 254:) på 4dagar det är jag nöjd över xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0