tjejkvällen(Y)

hejj alla tuvär så fick ni inga bilder igår på tjejkvällen men mejva jag och fanny igår för min dator dampa så jag kunde inte lägga in bilder men nu går det(Y)


lite damp bilder skratta inte xD


fanny mejva o jag;)





fanny o mejva(Y)









det dära är bara lite av alla bilder men sen i går (Söndags) då fick mejva och jag idén att göra en lady gaga rosett på Fanny...

asså seriöst kolla!!!!!! as snyggt elr vad?;o

|
|
|
|
|
V








nice (Y)


sen en bild som jag och fanny gjorde medans mejva gick igenom 200 blogginlägg;b







nice de också(Y)

ajaa nu ska jag gå och göra något annat ;) bilderna är inte redigerad för de årkar jag inte ;b

big kisses from your Tess;)



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack vad snäll du är! <3

2010-01-25 @ 18:42:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0