helvete!

men helvete! jag börjar från början,,

igår så sa mamma att vi skulle äa midag hos marcus och deras familj jag ba "suck"

sen då for jag till fanny:D

det va kluit även om vi bara såg på scary movie och satt vid datorn 8)

filmen va inge läskig, nån som har sett skämt scary movie?

HAHA iaf sen då kl 19.45 fick jag lov att åka hem för vi skulle till marcus,  men iaf då såg jag att boxern funkar inte! TVn!!!!

vi kan inte se på tv!

men det som kan vara bra är att vi kmr nog köpa en inspelbar:D

jippi har alltid velat ha de 8)))

hahah hejdå jag har träning i dag 8")


big kisses from your Tess!


Kommentarer
Postat av: Mejva

Kisses gmn;**

2010-01-17 @ 14:14:05
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0