typ snällt!:D

tro det eller ej men för några dagar sedan då fick jag en maskara av mamma det kanske jag har sakt/skrivit kom inte ihåg men iaf så fick jag sen idag en till en maskara den maskaran mamma köpte till mig för nån vecka sedan var bra och den hära är as cool för det är två färgad om jag säger så och på ena sidan så är det guld och på andra svart(Y) heheh den är cooolllll:)

lite bilder:D :



min nya maskara:D ca 160kr



det fanns flera färger, min är längst upp:D ca 160kr


den jag fick av mamma för ett par dagar sen:D


och den igen:D ca 90kr


oj vilken dålig bild jag hittade men ni ser iaf vad det är för någon maskara och den hära är min gammla som jag värkligen inte rekomenderar den är bra från början men när den börjar att vara kanske 2-3veckor då börjar den att falla av bara att man rör vid ögonfransarna så köp den inte! enligt mig alltså;p ocj den kostar ca 100 kr vet inte exakt


och bilderna är ifrån google:)

hoppas jag hjälpte elr nått:P

heheh

bigg kisses from your Tess;)<3


Kommentarer
Postat av: jessica

den i mitten hade jag förut.

höhöh

2010-02-04 @ 15:05:28
URL: http://jessicavetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0