tbx(:

hejhej:D

nu är jag tbx från stan(: super kulit(Y) fanny är här nnu(Y)

hon köpte dom älskade twilight bökerna också:D

jag har läst lite i första boken och avgudar den typ 8)

hahah jag kanske visar vad jag har köpt sen men jag köpte iaf: kofta,  disco lipgloss och deo(Y) behövdes iaf:D

haha hejdå fanny retas:/ jaga gillar iinte när andra läser medans jag skriver,

kanske skriver mer sen till Mejva för hon är den enda som läser den hära jävla bloggen! jag skulle ju fan byta men det är ingen som läser den andra!!!

fyfan vad jag hatar mitt liv ibl!

Kommentarer
Postat av: Mejva

Glömmer jämt att lägga till den nya bloggen till min bloglovin ;o ska göra det på en gång!

2010-02-27 @ 19:01:24
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0