Stan:D

idag ska jag o fanny typ på stan och då tänkte jag att jag skulle ringa till henne så då gjorde jag de;D och gissa vad hon gjorde då:| jo hon låg och sov!

hon kommer ju inte vara klar på ett tag:/ och plus så måste vi då ta en buss som går om typ 1timme och 20min:(

vrf ska fanny alltid sova när vi ska till stan??;o

heheh ajaa får väl läsa i min underbara bok och vänta på att hon ska ringa(som urban "fannys pappa" kommer glömma säga till fanny) alltså att hon ska ringa 8) ajaaa jag får väl vänta tills hon loggar in på msn annars, även om hon är innne men att hon svarar:P

hejdå xD




ni kan ju skriva med mig på msn!:D jag är alltid sociaaaaalalallalaalalalallll:):):):)








om det är nån som bryr sig om mitt liv förutom jag,,,,

Kommentarer
Postat av: Mejva

Varför skriver du så?!

2010-02-27 @ 18:43:02
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0