seriöst.... xD

hahah jag trodde på något sätt att kissie hade hittat dom dära pengarna ? 8) heheh men det är ju typ typiskt så dära rikingar känns det som:/ det känns som om kissie inte är så rik? aja iaf idag så hade jag träning och det är inget intresant.... men igår då var jag med Mejva:D:D:D:D:D vi städade mitt rum?8) vrf vet jag inte "host!" det så förjävlingt och det gör det nu också xD men jag/vi får väl fortsätta någon dag hehe 8) men tack iaf Mejva:D sen fick hon lov att åka hem! buhu(N) jag vill ha GODIS! jag är typ en godis gris xD jag längtar inte tills den:**** ***uari hmmm:/ hare bra så hörs vi något mer någon annan dag elr sen men jga tror någon annan dag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0