RIP!

jag har inte alls lust att blogga idag men jag måste göra det så ni inte tror jag är död elr nått:P ihelgen så var jag på simtävling det gick ganska bra:D elin fick mig till att simma 1500m gud vad kul de va på nått sätt:P ajaa när vi skulle hem då hände något otroligt! vi såg en älg ligga död vi vägen och en bit bort stog det en bil med blinkande ljus och vi åkte dit och såg att det var en av våra simkompisars pappa som hade krockat med älgen! en tjej hade fått gls över hella sig! men som tur var klarade alla sig. men hon som åkte med i bilen som dom krockade med och fick allt glas över sig hon åkte med oss i bilen även om vi inte hade någon plats över men vi trängde ihoop oss och när i hade komit kanske 700m då körde vi på något men vi visste inte vad fören efter ett litet tag då fick vi veta att det var ett rådjur! som alla inte vet så har rådjur som ett hjärta i rumpan asså pälsen blir som ett hjärta men det är bara på vissa men iaf så den kvällen vart helt förstörd! och vi var i brunflo som ligger en bit bortom östersund. och till östersund är det kanske 30mil men nu måste jag gå men om ni undrar något elr nått så kan ni ju skriva en kommentar:D

Kommentarer
Postat av: Mejva

Hela.



700m? På skolan sa du en timme ungefär efter att ni såg älgen och så?

2010-02-15 @ 18:17:00
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0