MSN!;D

vill bara säga vad skulle man göra utan msn? jo jag vet att jag låter nördig men man kan ju lixom vara med varandra fast man är hemma:P

oj tillbaka till de gammla roliga:P

hahah miitt liv är ju så roligt!höhö

aja iaf så har jag varit på skolan idag(N) det var tråkigt men de var kul att vi fick sluta 9.20 och fick rast till kanske 10.35 och sen hade vi bild och sen hade vi lunch och sen då språk och sen fick vi sluta kl 13.20:D:D:D

sen då for jag till Mejva pejva:P okej jag fick bara lust x"D
hehe, fanny följde också med;D vi satt oss vid datorn och då funkade ju såklar inte intrnet så då fick vi låna Mejvas mammas dator:D och den funkade internet på(Y)

men nu årkar jag inte skriva nå mer(N)

Men jag vill bara säga att det var ingen som vann i min tävling elr vad jag ska säga för det var först ingen som kom med ett förlag och jag kom på det själv men det är hemligt tills jag är klar med designen:D
jag o Mejva ska nog ha en hemma gjord plåtning snart;) fyfan vad jag kmr se ut men:P


haha förlåt för alla tusen stav fel men jag är som jag är:P


Kommentarer
Postat av: Mejva

Jag lääängtar tills våran lilla 'plåtning' kommer bli kul :D hihi <3

2010-02-08 @ 20:32:57
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0