långt inlägg:P

 

jag funderade på om jag typ skulle ringa fanny men då såg jag att hon var inne på msn:) då skrev jag hej som vanligt och då efter typ två år kändes det som då svarade hon hej, jag ska till rusta och till farmor så jag måste gå hejdå.

då börja jag grina:( nej men jag har bara typ mejva o Fanny att vara med, det är bara dom som vill vara med en sån som jag xD och Mejva är hos sin pappa? och fanny är på rusta och köper godis antar jag xD?

så det blir för mig att ha tråkigt hela jävla dagen:( jag skulle egentligen på en liten tävling i själevad men jag är för förskyld för att vara i vatten:(

sen en till sak, så funderar jag på att typ ha nån hiss elr diss? elr dagen bild? dagens video? elr något har ni någon bra ide som gör att min blogg blir bättre, Om ni vill så kan ni skriva att jag ska lägga ner bloggen?:/ fast jag kommer ju såklart inte att börja med dagens bild t.e.x, här på tessvanamnet utan på http://klewe.blogg.se för det är dit jag försöker få er som läser denna blogg att börja läsa:D

men jag är väl mi själv iaf? bort sett från vissa andra:s

men jag vet inte om det är så att ni inte vill läsa elr om ni glömmer bort? 8) men jag känner mig iaf illa till mods när jag ser att det är bara en som följer bloggen och det är Fanny för jag var med henne då när hon började följa den:/ 

oj nu har jag skrivit mer än jag har gjort på hella min blogg tsm xD nej men:P typ iaf? 8)

hejdå och ha det bra alla!(L)


Kommentarer
Postat av: Mejva

Det stavas hela :) Bara så du vet

2010-02-28 @ 13:47:54
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0