du kan läsa det hära också;)

aa jmag tycker att du kan läsa och komentera det hära??^^:D

aja idag hade jag bajs utveklingsamtal HATA!
det är så tråkigt men nu är det gjort:)

jag har ju föräldrar som pratar hur länge som hällst så vi satt där i en timme och 5min om jag typ ska vara exakt:P och jag blev sen till träningen tack så mycket!

vi toppade de gick väl bra:D men en sak som bara inte får ha hänt är att julia är sjuk i huvve! skoja :P nej men hon är förskyld och vi ska på tävling till helgen! jag säger bara en sak bli inte irriterad på mig på skolan nästa vecka jag kommer bara ha fått sovmogon till kanske 06.15! men de är värt de säg vi:P

hahahahaah

läst det om zara? aså tänk om man hade den sjukdomen:(

bajsigt skulle det vara!

ajaa har tråkigt mitt internet stängs om 31 min och jag stör mig på att pappa har hett på spärr på internet! ååå!

ajja nu ska jag kolla igenom FB innan det stängs av sorry alla stavfel:P


Kommentarer
Postat av: Marcus ägir;)

haha förkyld vilket hot

mitt nyckelben är av förfan:O:O

2010-02-10 @ 16:23:05
Postat av: Mejva

Kolla igenom inlägget innan du postar det ;) bara ett tips<3<3<3<3

2010-02-10 @ 18:57:59
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0