Bort:P

hahah nu ska jag snart åka bort okej det kommer ta ett tag men xD jag ska först vänta på att mamma och pappa ska komma hem från matchen (modo har match) och sen då ska väl dom göra sig lite fin,? kanske?8)

och sen då ska vi åka över till en snegranne om man kan kalla det de:P men vi ska till Marcus o Sara;D
marcus är lika gammal som jag och sara är 10?:) är inte säker 8)

jajaa det finns inget att göra på datorn så jag tror jag går ner och läser min kära bok:)

och om det är nån som undrar så läser jag segt, men jag kan läsa snabbt men om jag gör det så glömmer jag allt jag läst:P

hahah hejdå 8)

ps/ vi ska se på melodifestivalen och äta godis? hehe, fast jag har så jävla ont i tänderna så jag kan knappt tugggggga!!!

hejdå igen 8P

Kommentarer
Postat av: Mejva

:)

2010-02-27 @ 20:43:28
URL: http://mejva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0