typ har tråkigt:(

då sitter man här vi dator och har tråkigt som vanligt:/
ska typ vara med Fanny sen superduper kul(a)
vi gjorde en mössa på slöjden i dag
och det är inte vilken mössa som hälst utan det är en.....

TOMTEMÖSSA(H)

den är fan snyggast oj sorry språket x) hahah

iallafall jag fryser det är bara 20,6 grader här inne;o

bild på mössan kmr;) och ni får se den på också(:

men mössan är inte till mig den är till fannys hund som fyller år i mårn:D

min lilla gumma börjar bli stor:/ hon fyller 4elr 5 år;o omg, men hon kmr alltit se utt som en valp ändå(: hon är inte mer än 30cm hög och 45cm låg(: min lilla älskling(:puss på dej iallafall

jag tycker alla kan säga grattis;)

för hon är otroligt gulli kan ni kan få se en bild för ett tag sen;)



pärlan när hon är litenpärlan när hon var ny född(: och så hära ser hon ut nu(:



pärlan nu(:okej hon har blivit lite skilnad på(: men det dära var ingen bra bild men det är ju ett smakprov (a)




måste bara visa fannys katt också den är så otroligt mysig

nisse



sen bara en liten mines stund till Uffe som blev avliden i somras för ett (kanske) ormbät elr råta.


Uffe in my heart(L)Uffe in my heart!(L)





hahhaahhahh tack för mig för den hära gången


PS: saknar mejva!

Kommentarer
Postat av: jessica (i)

bara för att jag inte har ngt liv så säger jag grattis -.-'

haha nejmen,,



(L)

2009-12-04 @ 20:42:22
Postat av: Sabbie ^^

Grattis t Pärlan!! :DD

Saknar Uffe ;/

Allti när man gick förbi så kom han o gosaa (a)

2009-12-13 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0