förlåt tusen gånger om x)

"förlåt tusen gånger om" för att jag inte har varit aktiv men jag har haft så mycket annat att göra... (inte för att det typ är nån som läser bloggen men:/ )

jag har tråkigt kl är 22.45 exakt(:

inatt så sov jag hos fanny vi gick o la oss typ 2(a)

sen vid typ 12 fick vi lust att åka till stan men vi årkade inte..

sen när jag kom hem frågade mamma ba: vill du inte komma med till stan?

jag ba !JAAA!! sen ringde jag fanny o hon blev glad(a)

jag saknar Andrea alla saknar Andrea!

det är bra att mejva ska visa mig hur man gör designen;)
för mitt ser förjävligt.. menmen

i går så var de ingen träning för alla var sjuk! bajs på er!;o

o i torsdags så var det bara jag o Elin där:/

det skulle vara en ny kille som skulle vara där i torsdags men inte äns han var där! omg omg omg det var bra(6)

och i mårn blir det ingen träning häller för Elin sa typ att jag skulle vila;s

men på tisdag då jävlar!är det av slutning x(

det skulle de vara igår igentligen höhö..

skulle byta ett par skor på dinsko i dag också men fitta det fanns bara 36 40 41! så jag får nöja mej med mina 38or:/ dom är perfekt det är inget som jag kan växa i menmen det är mamma som betalar(mohahah)
ond,,,

jag fryser fast det är 21.8 grader här;/

ska typ vara med fanny i mårn också nån som vill vara med oss?(a)


okej jag har inte skrivit nå kul:(

så då kan jag ju ladda upp en bild på mina skor(a) UGGS!


      
sen muppiga bilder men jag är ju en mupp så det blir bra(a)
  

nice va?(a)(dom är as varma)







fick bara lust att se om det gick att få några bilder så kolla här:

(a)
okej jag är säkert dryg men hejdå x)








PS/årkar inte kolla stavningen x)

Kommentarer
Postat av: andrea (;

du är saknad! <3

2009-12-20 @ 04:31:08
URL: http://jagochandrea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0