ÖA SKIT NER DEJ x)

jahaa då sitter man här och har as tråk..:/

 kollade i ÖA i dag då stog det om öviks-racet(Y)

då stog det alla som har tagit guld t.ex:
 
julia berglund

Alva häggblad

mm o då så stog det inte att jag har tagit två!;o

 fan vad jag retar upp mig på det;(

jag som var ganska stolt över mina guld:(

jag som aldrig tar guld x)

men iallafall så fick jag guldet i simning om ni inte viste de x)

hahahah men iallafall

så är jag ledsen för de:(

o jag tog gulden i 100bröst o 200bröst x)

i 100bröst fick jag typ: 1.34.64 ;)

men på 200 vet jag inte riktigt x)

hahaha iallafall oj jag gillar de ordet hahah

men iallafall oh där kom de igen 8)

men iallafall så lyssnar jag på eddie razaz(från idol) på spotiy han är fan bra!

man in the mirror- eddie razaz(Y)

Erik äger alla

AJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!

fick plötslig nakspärr (stavning) 8))))

facking ont nu:(

hade as ont i magen o ryggen i da efter skolan:/ vi började kl 8.45 skönt

det är nån damp tråkigt på skolan i mårn så vi börjar kl 8.50(Y)(Y)(Y)(Y)

as braa!!


okej jag vad skulle jag säga?? okej strunt hahaha






herrå:/



//Tess(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0