blandat

jahaa då sitter man här med lite små blött hår efter en träning.
hjälpte  brosan med spotify,
pappa lagade hans dator typ för nån dag sen (;
men iallafall saknar jag mejva otroligt mycke känns så tomt på skolan lixom.
Kompis tog andra sprutan i dag.
undra om hon har ont själv slipper man det för jag har fyllt 13(a)
jag har tagit sprutan men behöver inte ta en till(;
stackars henne hon fyller ju år på lördag lixom;o
okej lixom är mitt o pias ord så alla vet (; hahahha
okej jag vet inte vad jag ska skriva mer..
det är match modo ska vinna;)
om inte får dom smaka
skoja x)
saknar många även om jag typ nyss träffade några av dom(a)
hahah jag är lite flumm^^
men alla är så tråkig på msn:(
ingen vill skriva till mig!


Kommentarer
Postat av: jessica

du kan ju skriva till mig! ;o

2009-12-02 @ 07:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0