äntligen!

hej!

jippi äntligen en ny säng den är 120cm as skönt att sova i men det tog typ 1timme att få den från uthuset o till mitt rum x) piss kan typ inte få en änu större säng sen för den kmr inte upp för trappen:/

hahahha men sen nu när den är här uppe så skulle vi ju få upp min brosas säng som exakt likadan x) hahahha kmr kanske en bild på min älskade säng x) kunde typ inte sova i den för det kändes som om att jag måste ju ta stor plats o då vaknade jag x) sen va jag as hungrii men iallafalll min brosas säng tog typ bara 30min det var bra men jag är nöjd iallafall tack mamma o pappa;)

ska på öviksracet snart då önska lycka till(a)

hejdå

/Tess

Kommentarer
Postat av: jessica (i)

oooo, ny design på bloggen ;)

2009-12-05 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0